Thursday 18 August 2016

Binomioitalia: Glamour in Equestrian Swimwear

“A bikini is always a good idea”
“Un bikini è sempre una buona idea”


Dear horse lovers, this summer I fancied adding something a little different into my bikini selection: a very versatile bandeau style swimwear with paillettes from the equestrian-inspired brand Binomioitalia, after all the hot season is not just limited to the beach! 

Cari amanti del cavallo, questa estate ho scelto un bikini diverso dal solito: un costume a fascia con paillettes molto versatile del marchio Binomioitalia ispirato al mondo equestre, d'altronde la stagione non finisce mica in spiaggia!




The top band ties in the back and can be worn with or without the shoulder straps, to have a bit more or less of support. The cups are lightly padded to give shape and a comfortable fit with a lovely smoothing effect.
It is matched with a soft, black bottom bikini with adjustable straps, featuring a silver glittering horse-bit on the back but it can be paired with a dress or an elegant skirt to look stunning and in perfect pool party style, day-to-nigh ;-)

La fascia si lega sulla schiena e può essere indossata con o senza spalline, per avere più o meno sostegno. Le coppe sono leggermente imbottite per dare forma senza comprimere e garantire una vestibilità confortevole e un effetto ideale.
Il top è abbinato con uno slip morbido nero, regolabile con laccetti, che presenta un morsetto da cavallo in argento luccicante sulla parte posteriore, ma può essere indossato anche con un vestito o una gonna elegante per essere impeccabili e perfetti per un party in piscina, di giorno e di notte ;-)




You can't go wrong with Binomioitalia. If you want something a little more equestrian, there are a variety of pieces with statement prints available, as you can see on my last post “Binomioitalia: A funny and personalised summer playtime for horse-lovers”.

Non potete sbagliare con BinomioitaliaSe desiderate qualcosa di più equestre, ci sono una varietà di pezzi con stampe bellissime disponibili, come potete vedere sul mio ultimo post “Binomioitalia: A funny and personalised summer playtime for horse-lovers”.


Write me below and let me know your comments. 
Happy holidays.

Scrivetemi e fatemi sapere i vostri commenti. 
Buone vacanze.

TaC

Photo credits: mille961 ISO photography by Giuseppe Cardillo

Location: Tenuta Tragliatella

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...